פרסום ממומן בגוגל
פרסום ממומן בגוגל הוא אפיק פרסום המשתמש במודל תשלום לקליק PPC (Pay-Per-Click). הפרסום בגוגל נחשב לייחודי ואפקטיבי במיוחד, שכן גוגל בתור מנוע החיפוש הפופולארי בעולם, מאפשר להגיע לקהלי יעד מדוייקים שמחפשים את השירותים שלנו ולקצור ביקושים בטווח זמן קצר.
הפרסום הממומן בגוגל מתאים לעסקים שמעוניינים בהגדלת הכנסות, גיוס לידים או הגדלת טראפיק לאתר באופן כמעט מיידי. מעבר לרשת החיפוש בגוגל ניתן גם לפנות ולהגיע לקהלים חדשים בערוצים וסוגי קמפיינים שונים כמו יוטיוב, רשת המדיה, דיסקברי ו-Performance Max.
פרסום באמצעות תוכן
פרסום באמצעות תוכן מאפשר לעסקים לשווק כתבות שיווקיות ולהפיץ אותן במגוון רחב של אתרים. לרוב נהוג להשתמש בפרסום באמצעות תוכן לצורכי מיתוג, הגברת מודעות וחינוך שוק. הפלטפורמות המובילות לשיווק באמצעות תוכן הן טאבולה (Taboola) ואאוטבריין (Outbrain).
פרסום ממומן בטיקטוק
הפרסום הממומן בטיקטוק ללא ספק כבש את זירת הפרסום ומפרסמים וחברות רבות נוהרים על מנת לנצל את הכוח המדהים של הרשת החברתית הזו. בעזרת שיווק ממומן בטיקטוק ניתן להפיץ טיקטוקים טרנדיים, להתחבר עם קהל היעד שלנו ולהגדיל את המכירות וההכנסות בעסק.
פרסום ממומן בלינקדאין
לינקדאין היא רשת חברתית של אנשי העסקים והקרייריסטים. לינקדאין מהווה פלטפורמת שיווק מצויינת לעסקים הפונים לעסקים אחרים (B2B) ורוצים להגיע לקהלי יעד מדוייקים ומפולחים. לינקדאין נבדלת עם אפשרויות מיקוד ייחודיות שאינן קיימות בפלטפורמות שיווק אחרות.
פרסום ממומן בפייסבוק ואינסטגרם
מטא היא הטוענת לכתר שמתחרה בגוגל כפלטפורמת השיווק המובילה לעסקים. הפלטפורמות של מטא הכוללות את פייסבוק, אינסטגרם וואטסאפ מהווה את הפלטפורמה הגדולה ביותר לשיווק ממומן ברשתות החברתיות ומאפשרת להגיע לקהלים חמים וקרים עם אפשרויות מיקוד וטרגוט מדוייקות.
השיווק בפייסבוק ואינסטגרם הוא ורסטילי ומאפשר לעסקים ליצור קמפיינים ממומנים מסוגים שונים ולמטרות מגוונות כמו קמפיינים לגיוס לידים, קמפיינים להודעות Whatsapp, קמפיינים להגברת המכירות באתר ועוד.
שנבנה לכם אסטרטגייה מנצחת?
פגישת אסטרטגייה ללא עלות!
למה כדאי להשקיע בפרסום ממומן?
תוצאות מהירות
עם פרסום ממומן ניתן להגיע ליעדים השיווקיים שלכם באופן שהוא כמעט מיידי ובצורה די מהירה ניתן לבדוק מה עובד ומה לא עובד.
קהל מדוייק
פלטפורמות השיווק המובילות מחזיקות במאגרי מידע עצומים המאפשרים לעסקים לטרגט ולהציג מודעות לקהל יעד מדוייק ומפולח.
טכנולוגיות מתקדמות
כיום קיימים בשוק טכנולוגיות וכלים מתקדמים לפרסום ממומן הכוללים שימוש בטכנולוגיות בינה מלאכותית לצורך שיפור הקמפיינים.
החזר השקעה
פרסום ממומן מאפשר לנו למדוד באופן מדוייק את החזר ההשקעה שלנו על הוצאות הפרסום ולבנות קמפיינים ממוקדים למטרת הגדלת הרווחים.
איך זה עובד?
ישנם מספר מונחים שחשוב להכיר בעולמות הפרסום הממומן לכל בעל עסק. המונח הראשון הוא PPC או CPC או במילים עממיות- עלות להקלקה. צריך לזכור שפרסום ממומן גובה מאיתנו סכום כסף מסויים על כל קליק או חשיפה שאנחנו מקבלים. מעבר לכך, ישנם שני סוגי פרסום ממומן עיקריים שנהוג להתייחס אליהם – פרסום באמצעות משיכה (גוגל חיפוש, בינג וכו') ופרסום באמצעות דחיפה (פייסבוק, טיקטוק וכו').
במסגרת בניית תמהיל שיווקי מנהל הקמפיינים יסקור את המטרות העסקיות והשיווקיות של העסק וכן את התקציב של העסק. לאחר מכן מנהל הקמפיינים יבנה אסטרטגייה מפורטת הכוללת את הפלטפורמות, תמהיל הקמפיינים, הקריאטיבים וקהלי היעד המומלצים לצורך יישום המערך השיווקי.
בואו נבנה את התמהיל הנכון לעסק שלכם
השאירו פרטים ומומחה PPC מטעמנו יצור איתכם קשר לבניית תמהיל ללא עלות:
רגע, למי זה מתאים?
B2B
מפעלים ויבואנים המעוניינים להגדיל את מנעד הלקוחות.
עסקים מקומיים
מסעדות ונותני שירותים לוקאליים המעוניינים להתברג בגוגל מפות.
חנויות מקוונות
בעלי חנויות פיזיות ומקוונות המעוניינים להגדיל את ההכנסות.
בעלי מקצוע
אנשי מקצוע ונותני שירות המעוניינים להגביר את החשיפה.
סטארטאפים
חברות טכנולוגיה המעוניינות להיכנס עם מוצר חדש לשוק.
יזמים
יזמים שמעוניינים לקדם נכסים דיגיטליים מניבים.
שאלות נפוצות על פרסום ממומן
CTR (Click Through Rate) או שיעור הקלקה בשפת הקודש הוא אחד המדדים המצביעים על הצלחה של קמפיין ועל התאמת המסר השיווקי לקהל היעד. שיעור הקלקה מתאר את מספר הקליקים שהתקבלו על מודעה מתוך סך החשיפות של אותה המודעה.
היות ואתם מכירים את התקציב העסקי שלכם יותר טוב מכולם, כנראה שהתשובה לשאלה זו תלוייה בכם. חשוב לזכור שניהול קמפיינים כולל עבודת אופטימיזציה רבה והיעזרות בבעלי מקצוע יכולה לשפר באופן משמעותי את ביצועי הקמפיינים. בין אם אתם נעזרים במנהלי קמפיינים או מנהלים אותם בעצמכם, אנו ממליצים להתחיל בתקציב נמוך התואם את תקציב השיווק שלכם ולהעלות אותו באופן הדרגתי.
לאחר בניית האסטרטגייה והקמת הקמפיינים, מתחיל שלב האופטימיזצייה לקמפיינים. שלב זה הוא מתמשך לאורך כל תקופת הקמפיינים. תהליך האופטימיזציה הוא תהליך מורכב הכולל ניטור ומעקב בעזרת כלי אנליזה על ביצועי הקמפיינים השונים, ביצוע עדכונים שוטפים להגדרות הקמפיין, לטרגוטים ולמסרים השיווקיים ווידוא מתמיד כי הקמפיינים עומדים ביעדים שנקבעו.
אחד הדברים החשובים שצריך לבצע בשלב תכנון הקמפיין הוא קביעת יעדי הקמפיין וקביעת מדדי ההצלחה של הקמפיין (KPI). אם השלב הזה נעשה כמו שצריך, ניתן לעקוב באופן שוטף אחר הקמפיין ולדעת בכל שלב נתון עם הקמפיין עומד ביעדים או לא.
בחירת הפלטפורמה לפרסום ממומן תלוייה ביעדים ובמטרות העסקיות שלכם. חשוב לזכור כי בימינו ניתן לבנות קמפיינים למגוון רחב של מטרות בין אם הן מעולמות המיתוג והמודעות לעסק או מעולמות קצירת הביקושים. אנו ממליצים להתייעץ אם אנשי מקצוע בתחום שיעזרו לכם להתאים את הפלטפורמה הנכונה ביותר עבורכם.
ברמה הטכנית בשביל להתחיל לפרסם צריך לפתוח חשבון מודעות בפלטפורמת הפרסום הרצוייה, להזין אמצעי תשלום ותוכלו להתחיל. אך ברמה הפרקטית נדרשת עבודה מקיפה נוספת הכוללת צילום ועריכת תכנים, כתיבת מודעות, חיבור לכלי מדידה, הגדרת המרות, יצירת קהלים ועוד. אנחנו כאן כדי לתת לכם מעטפת מלאה שתיקח מכם את כל הלוגיסטיקה ולכם יישאר רק לטפל בעסקאות.
אז כמובן שהAI מצא את דרכו גם לעולמות הPPC. מאז פריצת הבינה המלאכותית לחיינו אנו יכולים לראות כי כל חברות הפרסום הגדולות הכוללות את גוגל ופייסבוק משלוות טכנולוגיות בינה מלאכותית שמסייעות למנהלי הקמפיינים באספקטים רבים בין אם זה ביצירת מודעות בהתאמה אישית לקהל היעד או ניתוח ופילוח קהל יעד באופן אוטומטי בעזרת AI. בנוסף מושקות לשוק פלטפורמות צעירות וחדשות כמו Adscale שמבוססות על טכנולוגיות בינה מלאכותית.
רוצים לקטוף את הפירות של השיווק הממומן?
תכל'ס זה לא קשה, תתחילו בלהשאיר שם וטלפון ותראו את הקסם קורה 🙂