פרסום ממומן בגוגל

כזה שאשכרה עובד ומביא יותר לקוחות משלמים לעסק

מה הוא פרסום ממומן בגוגל לעסק?

קידום אתרים ממומן בגוגל, או במילים אחרות קידום בגוגל אדס, נעשה באמצעות קמפיין PPC (Pay Per Click). מדובר בתהליך בו אתם, בעלי העסק, משלמים לגוגל פר קליק על הצגת המודעה שלכם, והיא יכולה להיות מוצגת במנוע החיפוש מעל התוצאות האורגניות או באתרים שמאפשרים מודעות גוגל, כמובן עבור קהל היעד הרלוונטי. גולשים שמקליקים על אותה המודעה מגיעים אל דף הנחיתה או האתר שלכם כאשר מטרת הפרסום בגוגל ממומן היא להופיע בעמוד התוצאות הראשי באופן מידי, וזה גם ההבדל המשמעותי בין קידום ממומן ולקידום אורגני שלוקח הרבה יותר זמן.

קמפיינים בגוגל

מה הוא פרסום ממומן בגוגל לעסק?​

קידום אתרים ממומן בגוגל, או במילים אחרות קידום בגוגל אדס, נעשה באמצעות קמפיין PPC (Pay Per Click). מדובר בתהליך בו אתם, בעלי העסק, משלמים לגוגל פר קליק על הצגת המודעה שלכם, והיא יכולה להיות מוצגת במנוע החיפוש מעל התוצאות האורגניות או באתרים שמאפשרים מודעות גוגל, כמובן עבור קהל היעד הרלוונטי. גולשים שמקליקים על אותה המודעה מגיעים אל דף הנחיתה או האתר שלכם כאשר מטרת הפרסום בגוגל ממומן היא להופיע בעמוד התוצאות הראשי באופן מידי, וזה גם ההבדל המשמעותי בין קידום ממומן ולקידום אורגני שלוקח הרבה יותר זמן.

קמפיינים בגוגל
שיווק ממומן בגוגל

PPC פרסום בגוגל – חלק בלתי נפרד משיווק העסק

גוגל גם כיום ממשיכה להיות חלק משמעותי מחיי היום יום ומהווה את הפלטפורמה הנוחה והיעילה ביותר לבעלי עסקים להופיע לקהל היעד שלהם ברגע שהוא מחפש אותם. להבדיל מפלטפורמות אחרות, בהן המודעות מופצות לגולש בזמן שרירותי, בגוגל יש לכם את ההזדמנות להופיע ברגע הנכון, בזמן הנכון ולהגדיל את החזר ההשקעה שלכם על השיווק.

ישנם המון יתרונות לקידום בגוגל אדס, וזו פלטפורמה שמשפרת את הפיצ'רים שלה בתדירות גבוהה, אבל דווקא בגלל הביקוש לפרסום בגוגל ועליית מחירי הפרסום חשוב לעבוד עם מומחה פרסום ממומן בגוגל שידע להוביל אתכם אל המסלול הנכון. אגב, גם אם הקמפיין כבר רץ, הפלטפורמה מאפשרת לבצע שינויים הכרחיים (במודעות, במילות החיפוש וכדומה), דבר עליו מחליטים על פי נתוני הביצועים של הקמפיין.

PPC פרסום בגוגל – חלק בלתי נפרד משיווק העסק​

גוגל גם כיום ממשיכה להיות חלק משמעותי מחיי היום יום ומהווה את הפלטפורמה הנוחה והיעילה ביותר לבעלי עסקים להופיע לקהל היעד שלהם ברגע שהוא מחפש אותם. להבדיל מפלטפורמות אחרות, בהן המודעות מופצות לגולש בזמן שרירותי, בגוגל יש לכם את ההזדמנות להופיע ברגע הנכון, בזמן הנכון ולהגדיל את החזר ההשקעה שלכם על השיווק.

ישנם המון יתרונות לקידום בגוגל אדס, וזו פלטפורמה שמשפרת את הפיצ'רים שלה בתדירות גבוהה, אבל דווקא בגלל הביקוש לפרסום בגוגל ועליית מחירי הפרסום חשוב לעבוד עם מומחה פרסום ממומן בגוגל שידע להוביל אתכם אל המסלול הנכון. אגב, גם אם הקמפיין כבר רץ, הפלטפורמה מאפשרת לבצע שינויים הכרחיים (במודעות, במילות החיפוש וכדומה), דבר עליו מחליטים על פי נתוני הביצועים של הקמפיין.

שיווק ממומן בגוגל

רוצים להתייעץ עם מומחה לפרסום בגוגל?

השאירו פרטים לקבלת שיחת ייעוץ ללא עלות

יישום PPC קמפיין גוגל בעסק

הגדלת החשיפה

פרסום ממומן בגוגל מגדיל את החשיפה אל העסק באופן עצום ועוזר לכם להגיע לקהל רחב יותר ובכך להרוויח לקוחות חדשים.

הגדלת החשיפה

שליטה בהוצאות

ניתן להתחיל לפרסם בגוגל מתקציבים נמוכים יחסית ולשלוט בגובה התקציב בכל רגע נתון בהתאם לביצועי הקמפיינים.

שליטה בהוצאות​

לקוחות רלוונטיים

באמצעות מגוון הקמפיינים הרחב וכלי הAI שגוגל מציעה תוכלו להגיע ללקוחות הרלוונטיים והנכונים ביותר לעסק שלכם.

לקוחות רלוונטיים​

תמיד אפשר לתקן

במערכות הפרסום הממומן ניתן לעקוב ולבצע שינויים מיידיים בקמפיינים על מנת לדאוג שכל שקל מניב את המקסימום.

תמיד אפשר לתקן​

אז איך מתחילים?

הצעד הראשון בדרך לבניית קמפיין קידום בגוגל אדס הוא שלב האפיון במהלכו מבצעים מחקר מעמיק על העסק, על השוק ועל המתחרים ולפי זה בונים אסטרטגיה, מגדירים את יעדי הקמפיין ומחליטים על תקציב. במהלך הקמפיין אנחנו עוקבים אחר הנתונים, משתפים אתכם ומבצעים אופטימיזציה.

רוצים לשמוע עוד?

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם לשיחת ייעוץ עם מומחה ללא עלות:

למי זה מתאים?

עסקים שרוצים למכור אונליין

מכירות אונליין

עסקים שרוצים יותר לידים

לידים לעסק

עסקים שרוצים להגדיל חשיפה

הגדלת החשיפה

עסקים שרוצים לגדול ולצמוח

צמיחה עסקית

שאלות נפוצות על פרסום ממומן בגוגל

התקציב והעלות של פרסום בגוגל היא משתנה ותלוייה בהתאם לצרכם וליכולות של העסק שלכם. ככל שהתקציב הוא גבוה יותר, תוכלו לקבל יותר קליקים בקמפיינים ולהגדיל את התנועה לדף הנחיתה שלכם.

קמפיין פרפורמנס מקס (Performance Max) הוא קמפיין חדשני של גוגל המשלב בין בינה מלאכותית ויכולות הפרסום העוצמתיות של גוגל. הקמפיין מתפרס על כלל הפלטפורמות של גוגל כאשר האלגוריתם במקביל מנסה לייצר לכם כמה שיותר תוצאות בתקציב נתון. 

קמפיין רשת המדיה או GDN הוא סוג קמפיין שמאפשר להציג מודעות ויזואליות באיזורים ייעודיים באתרי אינטרנט. באמצעות קמפיין ברשת המדיה תוכלו לפנות דך הרשת של גוגל לקהלים חדשים שלא בהכרח מחפשים אותכם או לפנות באמצעות שיווק מחדש לקהלים שביקרו אצלכם באתר (רימרקטינג)

גוגל כאמור מציעה את שירותייה לכולם אך באמצעות מומחה מנוסה שמכיר את המערכת על בורייה ויודע כיצד לנתב את התקציב בצורה הטובה ביותר, תוכלו לחסוך בהוצאות "שכר לימוד" מיותרות ולהרוויח יותר מהקמפיינים שלכם.

בגוגל קיימים מדדים רבים כמו מחיר לקליק, שיעור הקלקה ועוד. שיעור המרה הוא אחד המדדים החשובים ואתם רוצים לשמר אותו גבוה ככל שניתן. המרות הן בעצם פעולות בעלות ערוך שאנו מכוונים את הקמפיינים להשיג לנו אותן. שיעור הקלקה מתייחס לאחוז האנשים מתוך אלו שלחצו על המודעות שביצעו את ההמרות. עוד טיפ – ודאו כי מדידת ההמרות בחשבונכם תקינה טרם תחילת הפרסום.

הגיע הזמן לקחת את העסק שלכם לעידן החדש!

השאירו פרטים ואנחנו ניקח את זה משם: