רובינו מבלים שעות רבות ברשתות החברתיות. אנחנו מתעדכנים שם בחדשות, צורכים תוכן בשעות הפנאי ומתקשרים עם חברינו. עבור עסקים, נוכחות ברשתות החברתיות וקהל עוקבים נאמן הוא נכס דיגיטלי עוצמתי וכלי שיווקי אורגני שיכול להניב רווחים רבים לעסק.
השיווק בסושיאל נבדל מהפרסום הממומן בכך שלא מדובר בתשלום פר קליק או חשיפה אלא בבנייה ויישום של אסטרטגיית תוכן שבראש ובראשונה מקדמת תכנים איכותיים ומעניינים לגולשים על העסק, מה שגורם לאלגוריתמים השונים לקדם את התכנים שלכם לקהלים חדשים.
הרשת החברתית הותיקה מציע קהל עצום של משתמשים פעילים לשיווק העסק שלכם.
פרסום באינסטגרם שם דגש על תוכן ויזואלי ומציע שיעורי מעורבות גבוהים.
האלגוריתם של טיקטוק מציע הזדמנות שיווק לעסקים להיחשף לקהלים חדשים.
פרסום בלינקדאין מתאים במיוחד לעסקי B2B שרוצים ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים.
הדגש בשיווק האורגני ברשתות החברתיות הוא התוכן. כיום ניתן למדוד ולנתח את התכנים השונים שאנו מעלים ברשתות החברתיות ולהפיק על בסיס הנתונים מסקנות לגבי התכנים שזוכים למעורבות הגדולה ביותר. שיעור המעורבות התכנים שלנו בסוף משפיע על כמות החשיפה שאנחנו מקבלים ברשתות החברתיות.
בין אם אתם רוצים לפרסם בטיקטוק, אינסטגרם או פייסבוק, חשוב להשקיע בתכנים שלכם וליצור קשר מעמיק עם הקהל שלכם. אנו מתמחים בבניית אסטרטגיית תוכן לעסקים לשיווק ברשתות החברתיות ובניית קהל עוקבים נאמן שמתחבר לרוח המותג שלכם.
השאירו פרטים ואנו ניצור איתכם קשר בהקדם
אנו נבנה עבורכם אסטרטגיית תוכן שתקדם את המותג שלכם בסושיאל.
אנו נבנה לכם נוכחות ברשתות החברתיות ונגדיל את המכירות שלכם מהסושיאל.
בעזרת השקעה ברשתות החברתיות תוכלו לגייס לקוחות חדשים באופן שוטף.
אנו נעזור לכם להפיץ את התכנים שלכם לקהל יעד רחב בעזרת פרסום ממוקד.
אנו מציעים מעטפת מלאה לשיווק ברשתות החברתיות. החל מהקמה, לעיצוב פרופילים, חיבור למערכות אנליזה מתקדמות, בניית אסטרטגיית תוכן והפקת תכנים לקידום ושיווק העסק.
תלוי מאוד בסוג העסק שלכם. במידה ואתם עסק שפונה לקהל של עסקים ואנשי הייטק כדאי לכם ללכת על פלטפורמות כמו לינקדאין בעוד שבמידה ואתם רוצים לפנות לקהל צעיר יותר, אנו ממליצים להתמקד בפלטפורמות כמו אינסטגרם וטיקטוק?
בהחלט כן. נוכחות ברשתות החברתיות (Social Signals) הם אחד המדדים של גוגל שעוזרים להעריך אמינות של עסק או אתר באינטרנט. ככל שאתר נתפס כאמין יותר בעיני גוגל, כך סביר יותר שיתקדם בצורה טובה יותר בתוצאות האורגניות.
אין מספר מדוייק של פוסטים שצריך להעלות ביום. מה שכן, חשוב מאוד לשמור על עקביות. כאשר אתם מעלים פוסטים באופן תדיר בין אם זה באינסטגרם, פייסבוק או כל פלטפורמה אחרת, אתם מגדילים את הסיכויים שהאלגוריתם יקדם את הפרופיל שלכם לקהלים חדשים.
פרסום ברשתות החברתיות תלוי מאוד בגורמים רבים, בין השאר בכמות הפוסטים פר חודש, סוג הפוסטים (וידאו/תמונות/טקסט) ועוד. אנו מציעים חבילות שיווק ברשתות החברתיות בהתאמה אישית לכל לקוח במחירים שמתאימים לכל תקציב.
מעבר לכך שאלגוריתמים של רשתות חברתיות רבות כוללים בינה מלאכותית. כיום יש בוטים וכלי בינה מלאכותית רבים שיכולים לעזור ולייעל את השיווק ברשתות החברתיות כמו Dux-Soup שמתמקד בפרסום בלינקדאין או כלי עיצוב כמו Midjourney שיכולים לייצר תכנים מושקעים בעניין של קליק בודד.
השאירו פרטים ואנחנו ניקח את זה משם 🙂
visibility_offהשבת את ההבזקים
titleסמן כותרות
settingsצבע רקע
zoom_outזום (הקטנה)
zoom_inזום (הגדלה)
remove_circle_outlineהקטנת גופן
add_circle_outlineהגדלת גופן
spellcheckגופן קריא
brightness_highניגודיות בהירה
brightness_lowניגודיות כהה
format_underlinedהוסף קו תחתון לקישורים
font_downloadסמן קישורים
לאפס את כל האפשרויותcached
השאירו פרטים ואנחנו ניקח את זה משם: