כל מה שרציתם לדעת על קידום אתרים לעורכי דין

קידום אתרים לעורכי דין
רוצים לקחת את אתר עורכי הדין שלכם לרמה הבאה? בואו ללמוד כיצד לקדם אתרי עורכי דין בצורה נכונה.

אהבתם? שתפו עם העולם!

עולם קידום האתרים הוא עולם תחרותי, במיוחד כשמדובר בקידום אתרי עורכי דין – זה דורש ניסיון, נוכחת בולטת במספר מקומות ודיוק בתוכן, במילות המפתח וכו'. אבל מדוע בכלל כל כך חשוב לבצע קידום עורכי דין באינטרנט? התשובה מאוד פשוטה, לא רק שזה תורם להגדלת ההכנסות בזכות גיוס לקוחות חדשים אלא גם משפר את מעמדו של עורך הדין, בטח ככל שהאתר מופיע גבוה יותר בחיפוש של גוגל.

הצלחה של קידום עורכי דין בגוגל תלויה לא רק באתר אינטרנט מתפקד, אלא גם בקידום אורגני וממומן שלו. תחום עריכת הדין הוא תחום כה רחב שישנה חשיבות יתרה לדיוק במילות המפתח על מנת להגיע אל הלקוחות שבאמת זקוקים לשירות המוצע באתר, לפיכך קידום אתר עורכי דין תעבורה לא יהיה זהה לקידום אתר עורכי דין בנושא אחר. כמובן שיש התמחויות משפטיות בהם התחרות גדולה יותר ולכן שם תידרש השקעה רבה יותר, גם מבחינת הזמן שהקידום נמשך. אז איך עושים זאת נכון? לפניכם המדריך המלא לקידום אתרי עורכי דין באינטרנט.

מקצועיות היא שם המשחק

קידום אתרים למשרדי עורכי דין שונה מקידום אתרים אחרים בגלל שהוא דורש מקצועיות יתרה ואמינות, והכוונה היא לא רק לתוכן שעולה אלא גם לנראות האתר. אחד הדברים שמשדרים אמינות הוא תמונה ולכן תמונה של עורך הדין חייבת להופיע כבר בעמוד הראשי, והיא חייבת להיות איכותית ולשדר מסר חיובי. 

תחום עריכת הדין נכלל בקטגוריות התחומים הרגישים המוגדרים בגוגל כאתר Y.M.Y.L. ההנחייה של גוגל לאתרים כאלו היא לשים דגש על הוכחה לגוגל שמדובר באתר סמכותי ומהימן שלקוחות יכולים לפנות אליו. תוכלו לעשות זאת באמצעות שיפור הE.A.T של האתר שלכם או במילים אחרות, לשתף במידע רלוונטי על המקצועיות, האמינות והסמכותיות שלכם. תכנים כגון פסקי דין, חוות דעת, פרסומים, צוות המשרד ועוד הם תכנים קריטיים להתלחת הקידום של האתר. עוד על E.A.T ו-Y.M.Y.L במאמר המקיף שלנו על SEO.

דף הבית הוא הרושם הראשוני בכניסה לאתר, ולכן אין צורך להסביר מדוע ההשקעה בו כה קריטית. כל מה שחשוב להגיד, כל מה שהגולש חייב לדעת, כל מה שיגרום לו להפוך מאדם שמתעניין ללקוח – חייב להופיע בעמוד הראשי. בנוסף לתמונה, חייב להופיע גם פירוט על המשרד ותחום ההתמחות שלו. כמו כן, חשוב שיהיה מקום להשארת פרטים ליצירת קשר וגם פרטי יצירת הקשר של המשרד עצמו שיופיעו במקום בולט, למקרה שהלקוח ירצה ליצור קשר בעצמו.

העשרת האתר באופן שוטף ובצורה מדויקת

קידום לעורכי דין דורש השקעה בתכנים שנמצאים בעמודים השונים באתר. אנחנו רוצים שאותם תכנים יגרמו ללקוחות פוטנציאליים לשהות בו זמן רב ככל הניתן (זמם שהייה גבוה) וכך הוא ידורג גבוה יותר בחיפוש בגוגל. ישנם חוקים נוספים שיגרמו לגוגל "לאהוב" את האתר ולהגדיל את אחוזי ההמרה, ואחד מהם הוא מיקוד האתר בנושא אחד. כמובן שאם עורך הדין מתמחה במספר תחומים נזכיר את כולם, אבל העדיפות היא לשים דגש מיוחד על נושא אחד מובהק.

התוכן שמתפרסם באתר חייב להיות לא רק מקצועי, בעל ערך, אמין ומנוסח היטב, הוא גם חייב להתאים לדרישות של גוגל, מהכותרת, דרך מילות המפתח ועד המילה הכתובה האחרונה. כשמדובר בקידום בגוגל לעורכי דין המטרה היא להופיע כמה שיותר גבוה בעמוד החיפוש הראשון, ואין מקום לטעויות. לשם כך יידרש צוות תוכן מקצועי שמבין ב-SEO ויודע לבצע פילוח נכון על פי קהל יעד ומיקום גיאוגרפי. תוכן נוסף שרצוי להוסיף אל האתר הם תכני וידאו, לא לכולם ישנה הסבלנות לקרוא מאמר ובשביל אנשים כאלה תוכן וידאו עלול להיות סוג התוכן שישאיר אותם באתר.

קידום אתר עורכי דין

קידום אורגני בגוגל לעורכי דין

כל מה שהזכרנו עד כה מטרתו לתרום לקידום אתרים אורגני בגוגל לעורכי דין עם מיקום גבוה בעמוד הראשון, וכעת נרחיב עוד בנושא. אין ויכוח לגבי העובדה שקידום אורגני הוא אחד האמצעים הכי משמעותיים בקידום עורכי דין, ועל כך צריכה להתבסס התכנית השיווקית כולה (בשילוב עם תוכן ממומן עליו נרחיב בהמשך). חשוב לציין שלוקח זמן עד שרואים תוצאות של קידום אורגני וזה יכול לקחת גם מספר חודשים לכן יש פה מקום לסבלנות. 

אחד היתרונות בקידום אורגני לעורכי דין הוא באפשרות להשיג לקוחות חדשים בעלות נמוכה, זאת מכיוון שאין תשלום על הקלקות. אז איך ממצים את הקידום האורגני עד תום? אחד הדברים הכי משמעותיים הוא כמובן ביצוע מחקר של מילות מפתח במהלכו בוחרים את ביטויי הקידום שילוו את התוכן באתר, ביניהם גם הביטויים הארוכים (ביטויי זנב ארוך). אגב, למרות הנטייה לבחור בביטויים הפופולאריים ביותר, לפעמים כדאי להשקיע גם בביטויים שאין עליהם הרבה תוצאות ולקבל משם לידים מעולים. עוד פרמטרים שיש להם השפעה על קידום בגוגל לעורכי דין הוא כמות העמודים באתר והוותק של הדומיין.

קידום אתרים עורכי דין – באופן ממומן

אז דיברנו על חשיבותו של הקידום האורגני בהקשר של קידום אתרי עורכי דין, אבל אין זה אומר שצריך להזניח את הקידום הממומן, הרי סוד הקסם נמצא בשילוב ביניהם. גם אם מרבית הלידים מבוססים על הקידום האורגני, אפשר לתת בוסט נוסף קטן עם הפרסום הממומן.

אם עד כה דיברנו על החשיבות של הדיוק בתוכן, פה היא אף גדולה יותר כי על כל הקלקה משלמים כסף אז כדאי שהיא תניב תוצאות. זוכרים שדיברנו על המילים לקידום? אז פה נבחר בביטויים שהם כבר חזקים ברשת, בדגש על כאלה שמכילים את המילה "עורך דין" אליה נצרף תחומי התמחות רלוונטיים. אגב, באמצעות הקידום הממומן משווקים לא רק כתבות שיווקיות מהאתר אלא גם מאתרים מובילים אחרים בעולם המשפט בהם פורסמו מאמרים המקושרים לעורך הדין, וגם על זה נרחיב בהמשך. 

אחד השיקולים שחשוב לקחת כשמחליטים להשקיע בקידום ממומן הוא הסכום שמתאפשר להשקיע ברגע זה מכיוון שסכום נמוך מדי לא יביא תוצאות בעולם תחרותי כמו זה של עורכי הדין. כשכל קליק עולה לא מעט, התקציב החודשי צריך לעמוד על אלפי שקלים בשביל שהקידום הממומן יהיה משתלם.

להופיע בכל המקומות הנכונים

אחרי שלמדנו על הפרמטרים השונים של קידום אתר עורכי דין, נשאר לנו להזכיר אספקט אחד אחרון. אתר אינטרנט פעיל, מושקע מבחינת תוכן, מבוסס על ביטויים נכונים וכזה שמקודם לא רק באופן אורגני אלא גם בקידום ממומן זה נהדר אך יש עוד פן שאסור לוותר על ההשקעה בו – פרסום מאמרים עם קישור לאתר עורך הדין אותו רוצים לקדם באתרים מובילים מתחום המשפט.

אזכור באתרים מקצועיים שנחשבים אמינים יעניקו לאתר תשומת לב עצומה וגם מעמד יוקרתי שמצביע על מקצועיות. יש לא מעט מגזינים אינטרנטיים בתחום בעלי שם, כמו למשל "מגזין משפטי – משפט עברי" , "אינדקס עורכי דין" , "פורטל דיני עבודה" , "פורטל עורכי דין בישראל" ועוד. מעבר לכך, רצוי לבצע שיתופי פעולה גם עם אתרים מקומיים וקטנים יותר וכך השיווק הופך לממוקד יותר מבחינה אזורית.

יונתן סלבין

יונתן סלבין

מומחה לשיווק דיגיטלי ומרצה לפרסום ממומן בדיגיטאלנט. גיק של חדשנויות, גיימר ומטאליסט ואבא לצ'ארלי הכלב.

תוכן ישים, חדשני ומעניין על בינה מלאכותית ושיווק?

הירשמו לניוזלטר שלנו ואנחנו מבטיחים לשתף אתכם בכל התכנים שיעזרו לכם להשאר Up-To-Date עם עולם השיווק הדיגיטלי והבינה המלאכותית.

מאמרים מומלצים

קידום אתרים לרופאים
קידום אתרים

קידום אתרים לרופאים

גם לרופאים, קידום אתרים בגוגל זו דרך מצויינת להגיע ללקוחות חדשים, לשתף בידע חיוני ולספק את שירותיהם. במאמר הבא נצלול עמוק יותר לנושא קידום האתרים לרופאים

עדיין לא לקוחות שלנו?

אנחנו כאן כדי לקחת אתכם הכי רחוק שאפשר

שיווק באמצעות בינה מלאכותית

הגיע הזמן לקחת את העסק שלכם לעידן החדש!

השאירו פרטים ואנחנו ניקח את זה משם: