מהי חנות וירטואלית ולמה כדאי לקדם אותה בגוגל?
חנות וירטואלית היא חנות הקיימת אך ורק במרחב האינטרנטי. היא מוכרת מוצרים או שירותים און ליין.
קהל היעד העיקרי הוא לקוחות המעדיפים רכישות אונליין מתוך נוחות, זמינות וחיסכון בזמן.
האתגר שלך כבעל חנות וירטואלית הוא לחשוף אותם לחנות ולייצר המרות (רכישות), לכן קידום אורגני בגוגל יאפשר לכמה שיותר לקוחות להגיע ולרכוש את המוצרים והשירות שאתה מציע. פוטנציאל ההכנסות הוא עצום.
מהם היתרונות לחנות וירטואלית?
- עלויות הקמת חנות וירטואלית הן יחסית נמוכות.
- אפשרות קלה להשגת קהלי יעד גדול בעולם באמצעות קידום בגוגל
- שעות פעילות גמישות, 24/7 כולל 360 ימים
- הכנסה פסיבית מידי יום, בכל שעה - גם כשאתה בחופשה או הולך לישון.
- ניהול מלאי ולוגיסטיקה בדרכים קלות
אבל על מנת להביא את החנות הוירטואלית למיקסום ההצלחה – קידום אורגני בגוגל הוא חלק בלתי נפרד מההשקעה.
נשמע לך כמו חלום? אולי.
אבל כמו שאמר וולט דיסני: "אם אתה מסוגל לחלום זאת, אתה מסוגל לבצע זאת".
במקרה הזה רצוי להיעזר באיש SEO המתמחה בקידום אורגני בגוגל.
קידום אורגני של החנות הוירטואלית בגוגל = חשיפה ללקוחות פוטנציאליים
קידום אורגני אפקטיבי בגוגל יאפשר לחנות שלך דירוג בעמודים הראשונים של תוצאות החיפוש.
מילות המפתח הרלוונטיות למוצרים ולשירותים שהחנות מוכרת יוטמעו בטקסטים לאורך כל הדרך.
ככל שהחשיפה גדולה יותר והדירוג מופיע בעמודים הראשונים של גוגל, לקהל היעד הפוטנציאלי שלך
יהיה הרבה יותר קל למצוא אותך ולרכוש את המוצרים מהחנות הוירטואלית.
חיפוש מוצר,חנות בגוגל יכול להיות מייגע או יכול להיות זמין ומהיר – כבעל חנות וירטואלית כדאי לך שאת החנות הוירטואלית הלקוחות הפוטנציאליים ימצאו בלי להתאמץ.
הרשת גדולה ויש הרבה מתחרים בחוץ, לכן קידום אורגני בגוגל יכול לעשות רק טוב.
טיפים לקידום אפקטיבי של חנות וירטואלית בגוגל
כדי לקדם חנות וירטואלית בהצלחה בגוגל, רצוי לעשות:
- אופטימיזציה למילות מפתח רלוונטים
- קישורים מאתרים חיצוניים איכותיים
- תוכן שיווקי איכותי ועשיר סביב המוצר או השירות
- פרסום אורגני שוטף וקידום ממומן ברשתות החברתיות, ממוקד לקוחות
- המלצות ודירוג המוצרים המדגישים איכות ושביעות רצון לקוחות.
- רצוי להנגיש את המידע אודות המוצרים בחנות בעוד שפה אחת לפחות , כך תגדילו את יחסי ההמרה, לשם כך בדקתי עבורכם בגוגל מהן חמשת השפות הכי מדוברות בעולם: סינית - 1.3 מיליארד דוברי סינית ילידים. ספרדית - 442 מיליון דוברי ספרדית ילידית. אנגלית -378 מיליון דוברי שפת אם + 1.8 מיליארד דוברים. ערבית 315 מיליון דוברים כשפת אם בעולם.
לסיכום, למה באמת חשוב לקדם את החנות הוירטואלית בגוגל?
האם יש אדם בעולם המתוקן שאיננו מכיר את "דוקטור גוגל"?
כולנו בודקים כל פיסת מידע בגוגל מתוך הבנה שגוגל יודע לתת מענה לכל בעיה.
החנות הוירטואלית שלך מכילה אוצרות של מענה בצורת קורס, מוצרים, סדנאות וכו', עבור לקוחות פוטנציאליים. לכן רצוי שהחנות תקודם אצל "דוקטור גוגל".
"תושבי כדור הארץ מייצרים בכל שנייה 40 אלף חיפושים בגוגל, מה שמצטבר לכ-3.5 מיליארד חיפושים ביום ולמעלה מ 1.25 טריליון חיפושים בשנה." (מתוך גלובס) לכן, כשיש לך חנות וירטואלית אתה רוצה לקדם אותה קידום אורגני בגוגל ולאפשר למנועי החיפוש הגדולים בעולם לעשות את העבודה עבורך.
אם עדיין יש לך שאלות או שאתה רוצה להתחיל להפוך חלום למציאות, דבר איתי
קידום אורגני בגוגל ובמיוחד חנויות וירטואליות – זאת המומחיות שלי
הטקסט כתוב בלשון זכר מפאת נוחות אבל הוא מכוון גם לנשים הרוצות להקים חנות וירטואלית אונליין ולקדם קידום אורגני בגוגל. תודה על ההבנה.