מותר לפרסם בזמן מלחמה?
אתם לא היחידים ששואלים את עצמכם את השאלה הזאת. מצד אחד כל אחד רוצה להתפרנס אבל מצד שני, לא נעים לפרסם את העסק בתקופה כזאת ואולי העסק בכלל סגור. אז מה עושים? זה הזמן להשקיע באתר שלכם ובפרסום האורגני (SEO).
התחום של ה-SEO מתייחס לכל הפעולות והאסטרטגיות שמטרתן לשפר את מיקומם של אתרי האינטרנט בתוצאות החיפוש האורגניות במנועי החיפוש השונים. מידע נוסף ומפורט כולל טיפים תוכלו למצוא במאמר שלנו עם טיפים למתחילים ומתקדמים לSEO. בתקופת מלחמה, יתרון זה עשוי להיות רלוונטי יותר מתמיד. כאשר האנשים מחפשים מידע ומוצרים ברשת, הם נוהגים להשתמש במנועי החיפוש כדי למצוא את התוצאות הרלוונטיות ביותר. כאן נכנס לתמונה הקידום במנועי החיפוש, שבעזרתו ניתן להגיע לתוצאות מתקדמות יותר בגוגל ולשפר את הסיכוי שהלקוח הפוטנציאלי יגיע אל האתר שלך.
אם אין לכם אתר אינטרנט, זה הזמן לבנות אחד. בזכות מהפכת הבינה המלאכותית בניית אתר היא כבר אינה יקרה וארוכה כמו שהייתה בעבר ולוקחת בממוצע בין שבוע לחודשיים תלוי בשיתוף הפעולה שלכם ומורכבות האתר.
בעזרת שימוש במילות מפתח רלוונטיות ואיכותיות, ובניית קישורים איכותיים מאתרים אחרים, ניתן להשפיע על מיקום האתר שלך בתוצאות החיפוש. כך, כאשר לקוחות פוטנציאליים מחפשים מידע או מוצרים הקשורים לתחום העיסוק שלך, יתכן שימצאו את האתר שלך וייבקרו בו. כדי להצליח להתקדם במיקום האתר בגוגל נדרשת עבודה מקצועית וארוכת טווח כאשר את התוצאות אתם תתחילו לראות לאחר כחצי שנה. לכן, אנו ממליצים לכם לחשוב על העתיד כבר עכשיו ולהתחיל לקדם את האתר שלכם.
לקוחות פוטנציאלים
כאשר האתר שלך מופיע בתוצאות החיפוש האורגניות, יש להניח שהלקוחות שמגיעים אליו הם אנשים שכבר מתעניינים בתחום העיסוק שלך. כך, יש סיכוי גבוה יותר שהם יהיו לקוחות פוטנציאליים איכותיים, שיהיו מוכנים לרכוש את המוצרים או השירותים שלך. זה יכול להביא לך לקוחות חדשים ולהגביר את המכירות שלך, גם בתקופות קשות כמו מלחמה. בנוסף בעזרת פרסום אורגני (SEO) ניתן להימנע מאי הנעימות של פרסום ממומן ברשתות החברתיות לאנשים שלא מעוניינים להתעסק בדברים נוספים מעבר למלחמה ואתה תחסוך את הכסף שלך ותתמקד בפרסום שיביא לך לקוחות פוטנציאלים איכותיים יותר.
אתם לא לבד
בעידן הטכנולוגיה, המתחרים שלך כנראה יעשו שימוש בשיווק דיגיטלי כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים. אם תרצה להימנע מאובדן לקוחות ומכירות, יהיה עליך להיות יצירתי ולהשתמש בכלים דיגיטליים כדי להגיע לקהל היעד שלך. על ידי יצירת אסטרטגיות SEO מתקדמות, יעילות ומקצועיות תוכל להביא לקוחות פוטנציאליים יותר מהתחרים שלך, ולשרוד ולצמוח בתקופות קשות (במלחמה ובמיוחד אחריה).
לסיכום, בתקופות קשות צריך להסתכל קדימה ולהתחיל לצעוד לעתיד טוב יותר. גם במלחמה, כשרוב העסקים סגורים, אתם תעבדו על פרסום העסק שלכם ותהיו בעמדת יתרון על המתחרים כשהמציאות תתחיל להשתפר.
מעוניינים לשאול שאלות, להתעניין או להתחיל לפרסם את עצמכם?
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם 🙂
ובינתיים, הירשמו לניוזלטר שלנו לתוכן נוסף.